سپاس پیشگامان
حضرت ظریفی حضرت ظریفی

سپاس پیشگامان (انجمن قلم افغانستان )را که علیه سانسور وسانسورگرایی به پا خواسته اند.

باور مند آنیم که قلم بدستان فر هنگیان مردم آگاه وفر هیختهء وطن عزیز ما افغانستان به تاءسی ازین اقدام جسورانه که به خاطر احیای  صلح آزادی عدالت  رسالت وبرابری پشتیبانی نموده یار ویاور  انجمن قلم افغانستان بوده هستند و خواهند بود.

شواهد انکار ناپذیر  که در تحرک این انجمن خلاق  به خاطر زنده نگه داشتن کلتور وفر هنگ اصیل انسانی  وافغانی در همهء عرصه های زندگی مردم ما در قبال فعالیت پیشگامان موجوداست درمدت کمی که از تا سیس آن میگذرد فعالیت های چشم گیر را به خاطر منافع و مصالح کشور انجام داده اند.

بدون شک ندای (قدقامت) وتکبیر این پیشگامان که نماز صداقت و جرعت را به اقامه بر خواسته اند عبا دتیست بدر گاه صدق اخلاص صمیمیت وصداقت که رخ به جانب قبلهء آمال مردم داشته اند.

لابد مقتدیان این عبا دت گاه روز افزون بوده وبا خلوص نیت شاهد صفوف طویلی خواهیم بود که بنا بر فریضه و حکم وجدان بیدار مردم ما که سالهادر آرزوی چنین  بسر بر ده اند خویشتن را در رسیدن به آر مان دیرین شان درین صف همنوا دیده  واجرای ارکان این نماز  تکلفی را بر نمیدارد.

سانسور گران  این دشمنان و عاملان متکبر که مغرور انه باجلا دان خنجر به کمر شان صفوف را به نظاره بگیرند جر عت بیرون آ وردن تیغ ننگین انتقام  ازان ها سلب گردیده وهر گز یارای اینرا ندارند که  علیه حق گویی و عدالت خواهی در برابر مردم قد علم کنند.

اعلام بر حق  انجمن قلم افغانستان به خاطر جانب داری حقایق پر ده بر داری از جنایات رشوه زور گویی  استفاده جویی قوماندان سالا ری حق تلفی ها وجلو گیری از سانسور و سانسور گرایان . مشت کو بندهء بر دهان یا وه سرایان وزور گویان است.

پیشگامان انجمن قلم افغانستان!

نویسندگان وقلم بدستان آگاه که نماز جرعت را به اقامت شما اقتدا کرده اند و مردم همیشه صدای رسای شمارا از گلدسته های صلح وآزادی  درحقگو ئی و راستی منتظر اند صدای شما رسا رسا تروهر گز این بلند گو هاخا موش مباد.


July 16th, 2006


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها